pembaca-pembaca setia saya=D

Friday, November 18, 2011

A lot of memory=)

Assalamualaikum
salam sejahtera kpd semua readers yg tercinta...saya berasa sedikit bangga coz blog saya sdh

mndapat liputan luas ke luar negara..alhamdulillah..kpd semua org asing yg tak reti nak speaking or baca 
malay SORRY ye!coz im not really well in english...huhuhu

lama sungguh saya tulis blog..fuhh!rindu bangat...now ada la sikit masa nak tulis alhamdulillah...

ok!

tahun 2011 bakal melabuhkan tirai..we!cpt sungguh masa berlalu...ini bermakna kita pun akan mendekati mati

hmmm adakah cukup bekalan yg berupakan amalan yg akan kita bwa nnti..walahualam!yg si empunya bdn yg tahu right!
ok!bnyak memory yg berada di kotak fikiran saya skrang...BANYAK!

semuanya manis2 ada jgkla yg agak pahit wekk=P

by the way saya suka tahun 2011..bnyak pengalaman yg telah saya timba...

antaranya saya bnyak terlibat dgn event2 dkt skolah kat rumah and so on...all praise to ALLAH..

dialah yg mengaturkan semua...thanks to ALLAH.

alright actually i dont have any an idea to write for today..but i have to...

coz i wont my page is always zero and readers will be bored and maybe will unfollow from my blogger..

please dont do that ngee!coz i love u..

i make this blog because i want sharing some experient ,some happiness.some sharing about life and dakwah..

insyallah

oppppss!aku kertelanjuran dlm menaip in BI..hihii...ok2...

HAPPY HOLIDAY TO ALL MY LOVELY READERS MAY ALLAH ALWAYS BLESS US!

insyallah

p/s:time2 holiday nie jom kita hafal quran nak?

~salam~

No comments:

Post a Comment