pembaca-pembaca setia saya=D

Sunday, October 13, 2013

Aku dan Lipas.

Assalamualaikum semua.!

*muka still cuak lepas jumpa lipas*

Weh korang semua tadi aku jumpa lipas bin busuk.Aku benci dan geli lipas so much-much.And aku tak tahu kenapa.Something wrong with me.Member aku pun cakap,apalah sangat dengan lipas tu.Dia tak makan kau lah.

Aku tahu yang lipas memang tak makan orang tetapi dia suka lalu-lalu dekat kaki orang and I hated it.You know what,lipas yang suka terbang-terbang tu lagi aku plus-plus benci.

Ye lah orang tengah happyhappy tiba-tiba hinggap kat badan orang.Biadap btol.HaHa.

Yes, aku memang penakut dengan lipas even dengan cicak,cacing aku boleh gagah berani lagi but please not to LIPAS!

Dah la kaler dia chocolate and ada sesungut weh!

And dengan lipas nie aku boleh cancel untuk masuk toilet.Just because of Lipas.

And aku masih ingat masa aku pergi overnight dekat rumah Nysa kawan aku,aku boleh slumber badak je jerit kuat-kuat kat rumah makndak dia sebab baru jumpa lipas dekat toilet.

*malu jap*

Nasib baik makndak dia tak bangun dengan anak-anak dia.Masa tu dalam pukul 2 a.m maybe.HaHa.

Maybe aku jadi takut dengan benda alah tu sebab aku pernah pijak lipas and mengeluarkan cecair putih yang dikenali sebagai perut lipas*muntah jap*

WeH!

Aku pijak lipas weh,mau tidaknya dia suka sangat lalu lalang dekat kaki aku.Aku pijak je dia.And side effects nya sekarang jadi kat aku adalah si penakut LIPAS.

Kesian gila..*tutup muka*

Whatever it is..lipas tu still makhluk ciptaan Allah.Tapi kita boleh bunuh dia dengan menggunakan spray lipas atau nyamuk kerana dia beracun.

Beracun means dia boleh memudaratkan kita.So,kita boleh bunuh dia.


So,inilah kisah aku dengan Encik Lipas yang comel loteeeeee..


Yang lawaknya sekarang aku cuba untuk ambil gambar lipas dekat google search tapi tak menjadi.Aku jerit dekat bilik sensorang sebab takut tgk lipas banyak sangat dekat lappy aku..puahahahahahah~



*meremang bulu roma*


                                          


Nie je aku mampu.



Wasalam=)


No comments:

Post a Comment