pembaca-pembaca setia saya=D

Tuesday, November 27, 2012

freedom from the hunters=P

Assalamualaikum 
Alhamdulillah bersyukur kpd Allah kerana saya Nur Diyana BT Khasim telah menamatkan status sbg pelajar di SMKTI and that was so awesome...In the same time Im will gonna miss for every single day that I've have spend at that school..Oh my Allah!Apapun setiap orang pasti akan meninggalkan zaman persekolahan yang penuh dgn suka duka,pahit manis and everything that AWESOME!!
huh!
Ayu,Saiyidah,Hadirah,Athiyah and all members of 5 SN1...sya akan tetap dan terus mengenang jasa2 baik anda...lawak anda,ketawa anda,kegedikan anda..aku akan ingat sampai bila2=)Aku promise..bila dah ada anak nanti aku akan cerita perangai hampa sekoq2...huhuhu...biar anak2 aku bangga dgn prangai hampa..huhu(ye la tu)Hampa mmemang ohsem...(kerakusan aku dalam menambah zuriat..ahahah)


SI BOYA:


yang nie nama dia HAdirah YAhya...treadmark dia"KUA AJO"..kenapa treadmark dia macam tu sila tanya tuan empunya badan sendiri..yang penting dia nie tersangatlah sweet,peramah,cakap banyak and macam2...saya sangat menyenangi dia..ibunya baru meninggal dunia baru2 nie...dan dia seorang yang tabah dalam menghadapi pelbagai dugaan dan dia seorang yang kuat...AKU HARAP HANG TAK AKAN LUPA AKU WE!=)peace

SI AUS:

ok...perempuan yang comel nie nama dia Saiyidah Nur Zarifah(ala2 Arab la konon)huhu...dia nie mmg selepala ngan saya ja..for the sure..she Awesome...aku akan sentiasa ingat kegedikan kita kesweetan kita and everything that we have made at SMKTI..syang hg ketat2...x dak longaq1 dah huhuh

SI PENYU:


ok,gegirl yang matanya yang agak besar comel nie(puji sikit)hehe dia nie tersangatlah sweet...untuk pengetahuan hampa dia nie suka renung orang...saya masih ingat renungan mata dia yang tajam(mentang2lah mata BULAT)..huhuh...dia nie tersangat lah sopan..tapi saya sopan lagi kut....aku akan ingat kegedikan kita bersma..tuttuututtt...ooo mana boleh bagitau=Psayang ayu kejap2....and nama yang ayah dia bagi dekat dia ialah SITI IDAYU...si KULAWANGSA


SI KUCING:


and perempuan yang berkaca mata yang comelnya tidak boleh ditandingi oleh saya(perasan nye)..nma dia ATHIYAH Hazirah...dia nie periang hyper and everything yang sweet semua bolot dekat dia...syang hang macam orang siuman...muah2..


san mereka yang sweet macam  coklat cadbury=)


Mereka


mereka


mereka


Our


OUR


Our..abaikan muka annoyed sebelah kiri tu...


ok..saya rasa setakat itu sahaja..otak blank...doakan saya dan sahabat berjaya dalam SPM dan dapat melanjutkan pelajaran dalam bidang yang diminati..

semoga ikatan persahabatan kita terjalin hingga ke JANNAH..Ammin


WASALAM


DIYANA KHASIM

No comments:

Post a Comment