pembaca-pembaca setia saya=D

Wednesday, August 15, 2012

Tidak Bertajuk



Assalamualaikum semua readers,stalkers tercinta
hope all of u get well in Rahmat of Allah InsyaAllah...oh ya...

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

untuk seluruh umat Islam especially kenalan2 saya...semoga Syawal tahun ini membawa satu kemenangan kepada kita semua InsyaAllah...huhhu

ok2..

entry kali pasai Qiamulai...waa!saya rindu Qiamulai yang pernah diaadakan di sekolah saya bulan lepas...mak rinduunya...
hmmm tapi sayang ...Qiamulai dkt sekolah hanya boleh dilakukan hanya untuk pelajar PMR,SPM,STPM sahaja...dan sekali untuk setahun..WHATT!!
awat tak buat ulang2 kali..Im gonna miss that moment !seriusly..
By the way...
actually Qiamulai nie dah lama dan saya macam biasa la selalu cerita kisah2 lama...tetapi bukankah kisah2 lama itu merupakan salah satu kenangan yang amat manis dan perlu kita ingat jika kita dalam keadaan stress or what..right?
So?
bila saya boring dan blur saya akan meluahkan kenangan2 itu pada blog saya yang tercinta ini=P..ok2..Program Qiamulai nie dianjurkan oleh panitia Pendidikan Islam dan ada fasi2 nya jgk...---->teringin nak jadi fasi!..(the fact u still budak mentah dan tak sesuai nak jadi fasi2 nie..hehehhe)..jadi peserta program pun dah cukup syok dah kan..Alhamdulillah syukur atas segala nikmat Allah...Program nie dijalankan selama dua hari satu malam..dan perjalanan program ini sangatlah ohsem!seriusly!insaf dan boleh memuhasabahkan diri kita pada Allah..mengingatkan kita pada dosa2 yang bertimbun2 dan InsyaAllah boleh dihapuskan dengan mengadakan solat sunat Taubat,solat Tahjudd,dan solat Sunat pada tenga2 malam...kami diimamkan oleh Ustaz apa ntah..(maafkan saya,saya sudah lupa namanya)seriusly lupa...Ya Allah kalau hampa semua dengar suara lunaknya MasyaALLah!!!merdu sangat2...


Sebelum program bermula ..makan dulu..




bersama kulawangsa a.k.a Ayu Rejab kesayangan=)





Slot sentuhan kalbu..best!best!



Inilah hasilnya dari slot sentuhan kalbu yang dibawakan oleh ustaz Naim




bangun untuk solat Qiamulai!



ok2

makin lama saya semakin typo..ok bye2 Assalamualaikum=)



DIYANA KHASIM

No comments:

Post a Comment