pembaca-pembaca setia saya=D

Sunday, October 23, 2011

MAsih ada yg Mahu menDengar iaitu YA RABB~

Assalamualaikum semuanya...
harap semuanya sihat2 belaka,..
sekarang nie hati sya sakit TERAmAT SAngaT hmmmm..
kesian kat aku kan....

haisshhh...aku teringat akan kisah nabi muhammad...
kan seronok klu sifat2 nabi muhammad ada pada semua PENGIKUT-PENGIKUTNYA... aman 
dunia...

saya rasa dunia nie aman ...saya nie seorang wanita x berhak untuk dikasari...
saya masih punya hati dan perasaan...
hanya dlm blog nie ja saya ada tempat nak luah..dan ALLAH 

Ya rahman kuatkanlah hati hamba...
kuatkanlah hati hamba...jauhkanlah hamba dari kemurkaan mu...
sesungguhnya jika aku mndpt kemurkaan mu....nescaya aku tergolong dlm golongan org yg rugi...
YA RAHMAN...

P/s:ingatlah wahai teman muslimin dan muslimat...
jangan lah anda berputus asa dgn rahmat ALLAH
jgn menggap kita tiada tempat untuk 
mengadu..ingatlah.masih ada
yg mahu mendengar rayuan kita iaitu

ALLAH S.W.T

WasaLAm

No comments:

Post a Comment