pembaca-pembaca setia saya=D

Thursday, November 24, 2011

Saya bangga jadi rakyat malaysia=)

Assalamualaikum semua readers tercinta...

alhamdullilah dpt jgak sya diyana menaip blog kali nie....syukur ya rabb...sebelum nie mmg x sempat...

actually sbb ada hal2 yg x dapat elak..fuh rindu tahap bangang dah blog nie...

baik2!!topik blog diyana kali nie adalah berkaian dgn HARIMAU MUDA...skuad kebangsaan bola sepak..

MALAYSIA!!!

hahaha..semangat gila kan...sbnarnya sebelum seriusly diyana langsung x mnat bola....

boring sesangat...tapi hari tu sbb demam sukan SEA kan...disebbkan itu saya tertarik dgn bola sepak..

tapi hanya skuad malaysia ja saya  tgk...team2 lain2 SORRY YA!!!hahahah...

itulah saya...

semalam team HARIMAU MUDA kalah dgn syria 2-0...saya langsung x kesah..sbb mereka dah berjuang 

menentang INDONESIA...tapi kan  knpa rakyat MALAYSIA ramai yg x boleh accept bnda tu semua...

WHY!!

kesian la kat mereka..mereka tntu letih...cuba byngkan rehat hnya one day...gila apa!!

letih kot...---->perihatin kan saya wekk=P

hahahhah...untuk rakyat MALAYSIA..x kiralah team MALAYSIA mna2 permainan pon...kita sokong ok!

ini barulah orang kata semangat kesukanan...^^

ok2..selamat malam semua...jgn lupa solat sblum tidur..

~wasalam~

p/s:ZIKRULLAH PENDAMAI HATI~AYUH KITA BERAMAL=)

No comments:

Post a Comment