pembaca-pembaca setia saya=D

Monday, October 3, 2011

Chemistry experiment=)



Assalamualaikum..good afternoon..salam satu MALAYSIA(perli ka apa..haha)

and so on....

kelmarin saya ada tgk astro oasis--->CUBAAN..best sgt..akhil hay jdi hos...

actually first2 saya tgk mcm boring ja...dan aku tgk iklan dia knpa akhil hay duk kejar2 org..

buang tabiat ka apa?..hahah..annoying..

tpi bila aku dah start tgk mmg best gila..x caya try tgk..hari sabtu ,channel oasis,pkul 7.30mlm.

yg peliknya..knpa mereka slalu tayang waktu maghrib2..org nak solat mcm mna...

itulah manusia...

haisshh..saya x mau komen keterlaluan sgt...heheh..satgi org p report mampus saya..

ok!

pukul 9.00pgi tdi..ada eksperimen kat skolah,,,syok sgt...

eksperimen chemistry..ttg copper with magnesium ...

wlaupun peka saya x siap----->apa nak jdi nieh..but we enjoy ...

kita dpt satu pengetahuan baru dri situ...sgt menarik dan tertarik...overall mmg saya suka!

tpi yg sya sdg fikirkan skarang...sya mmg teringin nak bedah org---->sembang!

hahaha...tgk darah pon nak pitam...

ok2..ini antara foto yg saya sempat ambik...

------->check this out<--------


tekun skali!



antara bahannya..sulphuric acid

fatini with future scientist..wooot!!perasan gila..

insyallah=D

P/s:seronok2 juga tapi jgn lupa kpd pencipta kita..

~wasalam~

No comments:

Post a Comment