pembaca-pembaca setia saya=D

Monday, July 25, 2011

Tanggal 25 JULY=)

Assalamualaikum semua pembaca2 yg setia...

semoga kita semua diberkati Allah ya...ammin ya rabbal alamin....

lama x menaip blog nie...rindu saya dibuatnya.........ok2..

attention2!!!!!!!!!!

hari nie besday saya..heheh..saya seronok sbb dah 16 tahun....

alhamdullilah..

semoga kita kita semua mndapt keberkatan hidup..

dlm kehidupan kita nie hnya itu yg kita mahu..

x dapat yg tu..sesungguhnya kita tergolong dlm orang2 yg rugi..

~nauzubillah~

mintaq dijauhkan semua itu AMMIN...

actually saya dpt hadiah yg sgt special dri mama dan abah saya

HADIAH itu sgt special....terima kasih mama and abah

MAY ALLAH ALWAYS BLESS BOTH OF YOU......

kpd teman2 seperjuangan juga..terima kasih kerana sering mendoakan saya...

may Allah bless us..

ok.la..





Happy Birthday to me=)


otak blur sudah...salam=)

No comments:

Post a Comment