pembaca-pembaca setia saya=D

Friday, July 29, 2011

Cemburu itu fitrah manusia!

Assalamualiakum semua pembaca2..

yg dikasihi..semoga kita semua diberkati,dirahmati,dikasihi oleh pencipta kita Allah SWT

amminn....

saya says :saya cemburu!

buku says :cemburu?

cemburu sebab apa?

saya says: cemburu sebab mereka semua cemerlang dlm pelajaran..

buku says: haa?biaq btoi?

saya says: btoi la sya cemburu x kan sja2 saya tulis....

buku says: emmm..slama nie kau x pernah cemburu pon...

saya says: itu dlu skrang lain bah~zzzzz

buku says: owh...buang tabiat ka?

saya says: ishhh...mna ada la...saya serius bah~

buku says: emmm apa boleh saya buat..?

saya says: tolong saya boleh...

saya says: BOLEH saja....

saya says: saya nak baca awak boleh x?

saya says: arr...hee..saya sentiasa bersedia untuk awak..anytime,anywhere..

saya says: btol awak...x sngka saya...saya terharu...

buku says: yg penting awak jgn malas...

saya says: ok2 saya jnji awak...

buku says: ok..start from here...are u ready????????????

saya says: bismilahhirahmanirahim..dengan nama Allah seya bersedia..untuk sentiasa menemani awak
menyuluh awak ketika awak sunyi..mengenali awak dengan lebih mendalam...=)


buku says: alhamdullilah..=)






(p/s: perkara dia atas tidak kena mengena dengan orang yg hidup mahupun
org yg mati=))perkara di atas hanya saja2hee...)SAYA

CEMBURU!!!


sesungguhnya cemburu itu kurniaan dari Allah kpd hambanya=)

walahualam

salam~

No comments:

Post a Comment