pembaca-pembaca setia saya=D

Saturday, August 31, 2013

The Memories

Assalamualaikum semua..harap semuanya sihat Ammin ...So,how about your day..is everything well fine atau sebaliknya..heheh...caring tak aku...agakla kan..hakktuihh
Ya Allah lamanya aku tak mengupdate blog aku..almaklumlah line internet kat sini agak lembab.sigh~and tujuan malam nie aku mengupdate blog sebab aku nak kasi tahu yg aku dah sambung belajar dekat IPTs dekat KOLEJ ISLAM ANTARABANGSA..Alhamdulillah ini semua kerja Allah dann galakkan daripada parents tersayang my lovey dovey..heheh..
So,banyak pengalaman yang aku lalui kat sini..for the first month hostel aku dekat UIA...first jiran2,adik-beradik semua tanya yg aku nie student UIA ka?NO!!aku bukan student UIA lagi and InsyaAllah nanti maybe aku sambung degree di UIA..doa2kan la ye..InsyaAllah .
Allahuma Ammin.
A lots of the memory yg aku dapat masa kat UIA..at least aku dapat merasa suasana belajar kat UIA..BEST!.seronok dapat ronda2 satu UIA..jumpa foreigner.eh?
And pengalaman yang aku tak dapat lupa..aku dapat satu universiti dengan DENA BAHRIN...huhu..alaa blogger yang terkenal tu la..kiki..bangga sat la~
tapi aku tak dapat jumpa dia lagi face to face..but tadi aku and roomates pergi Wangsa Walk ..Guess what?Aku jumpa adik dia la..wuhuu..kiki..diyana kawal perasaan mu..huhu..Alhamdulillah
eh..eh..aku cerita benda lain pula ye..sorry moory...
At least kita orang belajar dekat UIA sedikit sebanyak dapat memberi inspiration dekat kita untuk study hard dan untuk dapat continue study dekat UIA INsyaAllah..buatlah kerana Allah dan mama abah kita..Ingatlah pengorbanan yang diorang dah bagi dekat kita..janganlah sesekali hampakan diorang..tak baik taw tak baik.=)
And nie haa~ kita ada tangkap gambar..sila nikmati dgn penuh keimanan dan ketenangan eh?




Gambar nie aku dgn abah.huhu..masa nie sedih gila rasa nak tinggal abah ngan mama..tapi aku kena kuat untuk berjuang menuntut ilmu Allah=)


Haa~tudiaaa..inilah UIA gombak tercinta=)


asal nak gi jogging..alang-alang dah sampai dekat pintu gerbang UIA..why not kita ambil2 gambar sikit=)kenangan we kenangan=)


Inilah kolej Islam aku..perjalanan dari UIA ke kolej tak sampai 10 minit..kita orang naik bas..lambat nasib la..=)


TIme nie masa orientasi..diorang semua roomates aku=)




Itu je kot lain hari kalau Allah bagi kesempatan kita taip lagi ye..mata aku dah berair dah..huhuh..ngantuk-ngantuk~ btw aku tgk the conjuring tadi...wuhuuiii dah nak tido...Assalamualaikum=)



p/s:Ingat Allah selalu=)

No comments:

Post a Comment