pembaca-pembaca setia saya=D

Wednesday, May 15, 2013

UPU FEVER!

Asslamualaikum semua!..Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi kerana telah memberi kita peluang untuk hidup di bumi yang hanya sementara .Praise to Him..
SO,topik kita hari nie..kuakua macam cikgu la pula huhu..InsyaAllah..tak salahkan mimpi di siang hari..wakaka.Ok.Aku nie budak lepasan Spm so tajuk pun mesti la ada kaitan dengan budak Spm kan...

Aku agak sedikit bengang dengan mereka yang selalu mengeluarkan rumors yang tak berasas pasal result UPU nak keluar..Damn..sakit hati siott..gua gitaw lu..hahah..Mau tidak ..aku ada join satu group nie..nama group ni HALATUJU LEPASAN SPM.
Gua memang salute dengan group nie..member2 yang join sporting habis siot...kita tanya then diorang akan cepat2 reply soalan kita..and that's was cool..kiki..
Tapi pernah lah satu hari tu kan..ada budak gelong mana ntah..join group tu..and dia terus post pasai resut UPU nak keluar besok!!!gila what!
Post dia berbaur seperti ini.:


                                RESULT UPU KELUAR 14 MEI!!PUKUL 12.00 TENGAH HARI TERUS  
                                 CHECK SECARA SMS ATAU LAWATI LAMAN WEB UPU..-dari tott tot..                
                                       (aku taknak mention sebab nanti mengaibkan dia ..dosa taw..kiki)

So, aku dengan semangat gila..punya la tak sabar nak check pada 14 Mei...masa tu baru 13 Mei..gilo sioott..Jadi esok lepas pukul 12 aku pun bukak la..laman web UPU..jhahah..aku ditipu rupanya...HANGIN satu badan..rupa2nya dia kaki penipu...habis satu group spam acc dia..and dia dgn slumbernya gelak2kan kita orang..siott..huhuh Sabar diyana sabar..
So,people
Aku taw benda yang aku post nie tak la berapa best kan...mesti orang yang baca post ni..ckap yang bnda nie pun nak take serius...haha..ikut suka mu la nak kato gapo..
Yang penting at last benda nie semua ada pengajaran iaitu dont trust stranger's..wah2!!
So,the true..result UPU keluar pada 17 MEI..nie pun aku refer dekat orang yang called pihak upu..The End.

Fakta : Hari2 aku duk check laman Upu...hahah...demam..demam..

Orait people kita stop kat sini je yer..May Allah bless with Us today InsyaAllah..

Wasalam,                                                                                                
           

                                                                                                                         By:Miss Diyana

No comments:

Post a Comment