pembaca-pembaca setia saya=D

Monday, November 12, 2012

Question marks???

Assalamualaikum..
alhamdulillah sempat juga diyana nak berblogging atau nak meluahkan atau nak bagi jawapan kepada orang yang pernah bertanya kepada saya tentang why I make the blog??sigh=.=
ok2 now baru saya ada masa sikit nmak bagi jawapan kepada orang yang duk tanya dari dulu lagi.. even aku tak top macam Maria Elena,Dena Bahrin,Hanis Zulaikha and so on yang hot meletus dalam dunia blogging mereka..Im new here just wanna sharing some experience that I have ...Actually masa kali pertama tercetusnya idea saya nak berblog nie sejak saya melihat abang saya have it..And I think that was so interesting and Im very interest to have it..so..around years 2010 when I was 15 years old..saya mula berjinak2 dalam dunia blog nie...Kepada sesiapa yang berminat untuk mewujudkan blog or nak berblogging..just keep it up..Saya galakkan anda to do that..because for me...kita boleh meluangkan masa kita yang terluang itu dengan mengisinya dengan benda yang bermanfaat...To someone that doesn't like to writting memang susah lah kalau nak libatkan diri dalam blog kan!


This some question:

TAK BORING KE BERBLOGGING?
Absolutely not!!saya rasa berblogging adalah cara kita untuk release tension yang terpendam dalam diri kita selama nie..why not kalau sekali sekla kita buang rasa tension tu dalam keadaan tulisan right??so for me berblogging adalah satu cara alternatif untuk melepaskan tension kita...

APA FAEDAH YANG KITA DAPAT??
Huhuu...for me a lots of faedah yang akan kita dapat if kita manfaatkannya dengan cara yang betul...for me...saya lebih suka story atau sharing about my life and my experience to people...bergantung kepada oranglah kalau dia nak buat bisness we can use it ..apapun must PANDAI if we want o do something=)

DIYANA KAN STUDENT...SO MACAM MANA NAK BAHAGI MASA DENGAN BERBLOG DENGAN STUDY??
I admit it...saya memang sibuk sejak kebelakangan nieh...biasalakan now duk busy dengan SPM..so memang tidak ada masa kalau nak banding dengan sebelun nieh...tapi diyana akan cuba luangkan masa dengan berblogging...if cuti seminggu or 1 month..


Diyana rasa banyak tu je kut(macam artis pula aku ya)huhuhuhu...thats ok this is my way to sharing something with the people depend on u if u want or wont to read this...MY advice is please dont be hipocrit just be your self and not to be other...




and tada muka saya yang berlagak comel...HUHUHUHUHUHUHUHU^>^
actually gambar nie dah berkurun lamanya tapi rsa macam nak update so update pi la kan....daripada nak delete..wuhuhuhuhu=)

WASALAM

DIYANA KHASIM


No comments:

Post a Comment