pembaca-pembaca setia saya=D

Saturday, November 10, 2012

My sweet myewteest niecee=)

Assalamualaikum and very good morning to all pepople who's was reading
my annoying blogs ever..wkakak..(mengata kat blog sendiri...sengal!)ok..ok back to our the topics...
actually my brother who just nikah after a few months ago with my sweet sister in law..ingat tak muka diorang???


Nie ha pasangan yang sweet of the year untill Jannah..heheh..
yang tengah2 tu my mum who is nervous when the cameras was capture they pictures
huhuu...(my mum told me la..) And after a week...my sister in law said that she was pregnant about two weeks...And when I heard that Im just wanted to scream loudly ..ARGGHHH..
nervous?anxious?semuanya aku rasa..(macam aku pulak yang pregnant)
huhuu..
Dan setelah beberapa bulan..beberapa hari...Kak Sumaiyah aku tercinta selamat melahirkan HANIS YASIRAH BINTI MUHAMAD KHAIRUL AIZUDDIN...MasyaAllah..panjangnya nama si kecik tu...huhuh..sayang budak tu muah2...

dan gambar nie diorang sempat snap diyana download dari facebook diorang How sweet they are..
I mean with theirs baby Hanis..muah2..
Now budak kecik tu dah balik SUNGAI PETANI tercinta and diyana pergi jemput my mum and sister in law at  Penang Airport..diyana sempat mengendong budak comel tu...arghh..I can't forget the moment when the babies Yasirah on my hand...what the cutes baby in the world..love u niece..



and I will end my story that the Bi languages is mix and stir with Bm that we called--->ROJAK buatan Miss Diyanaa..wakakak...

So I will be right back soon ...Love readers tercinta...
Pray for My Spm thats still have 5 subjects to go...

BABYEEE!!

WASALAM

DIYANA KHASIM

No comments:

Post a Comment