pembaca-pembaca setia saya=D

Thursday, June 2, 2011

Saya Bukan Kaki Wayang...


Salam semua...harap anda semua sihat....ammin....terima kasih..

kerana sudi singgah dan baca kisah saya....hehe...seperti tajuk yg tertera kat atas ni...

AKU BUKAN KAKI WAYANG...

hoho....saya bkn kaki wayang ye...cik2 sekalian....tetapi...kelmarin saya p jugak tgk wayang...

sbb abg saya nak belanja...seriusly..saya bru 2 kali tgk wayang...

kali pertama tgk SHREK the third....saya tgk dgn kwn mak saya...tu pon sbb dia ajak...

kali ni abg saya pulak ajak..tgk PIRATES OF THE CARRIBEAN...

huhu...superb! best gila cerita nie....syok la jgk tgk wayang ni...

tapi yg sedihnya lps cerita habis...saya selsema terus..haha TERBAIKK....

al maklumlah dlm panggung sejuk...









*org yg nak belanja:)my big brother



~salam~


No comments:

Post a Comment