pembaca-pembaca setia saya=D

Saturday, October 12, 2013

Assalamualaikum everybadyyy!!

yoyo~ wassap.I'am really happy today.

So,today i'am gonna story u about ma little friends..eh?

huhu~saya nak memperkenalkan my lovey dovey housmates and InsyaAllah there gonna be my bestie untill Jannah.Pray for that yeaah!

wuhuuu~



ok.budak perempuan come lote yang bertudung oren nie nama dia nor syahira zaini.and I just called her syera or syahira.She's my roomate and my leader of housemates.Dia nie sangatlah lawak and kadang-kadang boleh tersembur makanan yang kita makan bila dia buat lawak.However,dia adalah kawan sehati sejiwa aku and InsyaAllah pray the best of us to keep our friend relatioship still forever untill Jannah Allah.Wallahi I need her to keep me always on a right tracks.

And the second one is Alia Saqina.Well this person was really kind with me in every aspect.And for sure she really cared about her housemates and roomates.I love her seriously.She really cute and her cute will immediatelly increase when she smile.Melt.This pic we takes together when we planned to buy things at Giant.And I requested nisa to take pic of us together.Hmm..I know that Iam taller than her.kiki


Hoohoo..buadak nie lah budak yang paling cooceee..Pertama kali aku jumpa dia I guess she's very shy person..rupa-rupanya bapak riuh orangnya.haha.Nama dia Annisa Soleha.MasyaAllah what a wonderfull name.And dialah kawan yang selalu buat aku gela terguling-guling and she's gangster haha.Tapi dia selalu jugak kena dengan aku.Kena cubit pipi sebab tembam sangat.


And this Amyza.Dia roomates aku.She really kinds person and lovey as my mum.Dia sangatlah tegas macam my mum.Oh mai..I liked when she smile..nasib aku masih straight haha..btw I love her so much..Thanks for being my friends InsyaAllah untill JannatulFirdaus.



Aaa tuu diaa..she's my Penang friend.Budak Penang weh budak hidung2 mancung..hihi..nama dia Fatin Syahira..And I just called her Atien.Sweet kan dia like a princess..And I suka simbolkan dia as my kak Yong..hehe..Thank you my friend because cared about myself yang buas nieh.heh


Actually still have another two my housemates but so sorry sebab kitaorang takde gambar Izzatie and Wawa.

Sorry for once again

Tapi takpe kan.Nanti kalau ada masa kita ambil.Nampak tak betapa busy nya aku..*ye la tu*

okay.

Itu je kot nak cerciter kat korang semua.

Wasalam.


No comments:

Post a Comment