pembaca-pembaca setia saya=D

Sunday, September 2, 2012

Membiolkan!!

Assalamualaikum semua..

bismillahhirahmanirahim....

Aku suka perkataan Hadirah SuBJEK BIO YANG MEMBIOLKAN oh yeahhh!!u exactly correct dear...waa!!mcm mna dgn result bio aku...MACAM MANA????

padanmuka diyana!!dia x baca buku mau tak dapat jawab soalan BIO yang gila best tu..huhuhu..nasib badan la jawabnya...

Pengajaran buat aku untuk lebih tekun dalam mentelaah ilmu pengetahuan yang telah dipelajari selama 2 tahun... TAHUN for BIOLOGY...whatt!!!aku dah blajar bio dah 2 tahun...waw..clap for my self!!heheheheh

hampa semua mesti pelik dgn diyana khasim kali nie sbb dia post entry mcm orag GILa...hehehe...actually that is me..Im a truly madly person...sorry!!

Dan pada masa yang sama...masa kami tgh jawab exam Bio yang penuh dgn cabaran itu...dtg lagi satu cabaran iaitu--------->LAGU UNTUK NAK SAMBUT KEMERDEKAAN!!


OHSEM gila dude!!!

even sakit hati...(sakit hati banyak)but..actually thats gonna be a biggest moment in SMKTI...sbb masa aku tingkatan 3,4...tak dak pula depa nak buat camtu...huihuihui..nie yang bagi org JELEOUS nieh....huhuhuhu...nasib2...Big clap!!!!

apapun kita orang enjoy sbb boleh nyanyi skali sambil jawab exam...Cikgu pun bagi permittion...heheheh...tapi janganlah nyanyi kuat2 nak mampus?

huhuhuhuhuhuhuhuhuhu...

so!saya bertawakal dgn keputusan yang telah ditetapkan oleh Allah....saya reda dgn keputusan TRIAl saya...now duk tgh prepare untuk paper agama Islam 2=)


Wish me Luck with doa...!


SALAM=)

DIYANA KHASIM

No comments:

Post a Comment