pembaca-pembaca setia saya=D

Friday, August 10, 2012

Walimah =)



Assalamualaikum semuanya...

alhamdulillah Allah telah memberi kepada saya kesempatan untu nak update tentang walimah abang saya ...sebenarnya walimah nie lama dah...

biasalah kan org sentiasa busy=="huhuhuhuu

walimah abng diadakan pada 3/6...todiaaa~~lamanya..skrang hg bru nak update...huhu

ok!

saya kelupusan idea sebenarnya ini adalah gambar2 yang sempat ditangkap...

cheks this out





barang2 yang akan diedarkan kepada tetatmu





malm berinai...(sipa yang pengantin?)sepupu ja yang lebih..huahuhauhua






room of prince and princess=)






cousin and me...he was a tahfiz students..proud of him=)
me muka yang tidak mandi=P





tudiaa...lapar beno nampaknya...hehehehe.


ok saya rasa setakat itu je kot...


Salam Muhasabah



DIYANA KHASIM

No comments:

Post a Comment