pembaca-pembaca setia saya=D

Wednesday, January 18, 2012

Mengutuk itu dosa la pe"ah

Assalammualaikum semua readers tercinta..

sebenarnya saya baru saja habis study addmath...mcm nak pecah je pala otak den...pening memikirnya..

BY the way saya sgt rindu sama ini mujahidah=)

ok2..berbnalik kepada tajuk kita hari nie...--->MENGUTUK

gila what!!sapa yg mengutuk sapa...

hehehhe..nak kasi suspen sikit...sbnarnya kisah mengutuk nie jadi dpn mata saya sendiri dan saya x suka..

SERIUSLY

tapi saya akui saya pon tak terlepas dg budaya mengutuk nie....haihh...tapi kita kena lah control kan...

baru la x dpt dosa kering...aduh macam mana saya nak mula bercerita ye....

apa pun saya benci org yg suka mengutuk nie even dia KAWAN RAPAT sekali pon...hoiihh....

sakit hati doe...

ok jom sama2 kita istighfar..

moga kita semua dijauhkan azab apa neraka ALLAH s.w.t..

nauzubillah=)

No comments:

Post a Comment