pembaca-pembaca setia saya=D

Saturday, September 24, 2011

HARAM TETAP HARAM

Assalamualaikum

semua hrpnya sihat kehendaknya insyallah...semoga kita sentiasa di bawah lindungan_NYa

ok2...

hari nie perasaan aku bercampur baur..happy ada..sedih ada..GERAM ada..

todiaaa..hahahah..geram sbb ada hamba Allah

duk berpeluk2 in front of my stepmother house...

MELUAT!!!
meluat tgk duk mlakukan perkara yg terkutuk...dpa nie mmg x paham bahasa..

ish...ikutkan hati teringin sja aku nak teranjang buntut depa..

astagfirullahalazim..

sabo2...hahah..ini lah aku sbnrnya...x suka tgk bnda2 semua tu...

klu nak berpeluk peluk kat umah la we....

sini bkn lorong haji taib...hahahaha..---->power gila ayat...

i dont care..HARAM TETAP HARAM....

huH!!

puas skit hati aku...grr..













pndai2 hampa pikiaq ambik...haha

k..wasalm semua...

p/s:couple after nikah bru btoi=P

No comments:

Post a Comment